Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.01.08. 16:00 Kalti

Kicsit már sok...

Címkék: c4 plüss női autó

Vasárnap lepakoltam a telefonomról a 2008-as esztendő fotótermését. Volt szép számmal, de most ezt a C4-est hadd mutassam meg nektek. Helyszín az érdi Tesco parkoló, egyéb mondanivalóm pedig nincs. A tulajdonost sajnos nem láttam. Annyit talán hozzáfűznék, hogy az esztékikai értéke megkérdőjelezhető (ez persze szubjektív), azonban a közlekedés biztonság szempontjából nézve egyértelműen katasztrofális. Rengeteg holttér, sok mozgó-rángatózó-hintázó vacak...Mind-mind zavaró.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr43865580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanszika 2009.01.08. 21:28:14

Nekem bejönnek azok a tollas-pillangószerűségek :$ Mondjuk az igaz, hogy előnytelen, de máshova tök jó lenne... Meg igazából én nem értem, hogy jönnek ezekhez a pillangókhoz békás, napocskás és a vizipókból való vizicsigás plüssök... Meg ott a csiga mögött az a cucc az mi?
süti beállítások módosítása