Oké, oké, értelmetlen poszt. Csak hát ha egyszer unatkozok, akkor neki állok posztolni, ez van. Nem beszélve arról, hogy ezzel is nő a februárban megjelent posztok száma.
Szóval itt a sokat emlegett domborútükör, csak, hogy lássátok miről is beszélek pontosan. A képen rajta van minden előnye és hátránya. Hátránya, hogy szinte lehetetlenné teszi a hosszirányú távolság felmérését és nagyon kicsinyíti a képet, előnye, hogy a sima tükörben nem látható, teljesen a Ford mellett álló Swift nagy része láthatóvá vált. Ez azért forgalomban nagy áldás...
Ha már Ford, itt egy link a Totalcarra. A hír szerint ááámerikába indul a Connect sorozat, elsőként a kisteherautó. Más az eleje és más a műszerfal, hogy az amcsi gyomor könnyebben megeméssze. Kívülről szerintem hátrányára változott, oda a szeretett robosztussága. Belülről pedig személyautósabb lett, ami kinek előny, kinek hátrány, nekem minden esetre tetszik. Igaz, sok a házon belüli lopott elem, így például a műszeregység a Fusionből és a most leváltott Fiestából, a rádió környékén lévő 3 kapcsoló pedig a leköszönt Mondeoban is megvolt. De ettől függetlenül barátságosabb lett belülről. De döntse el mindenki maga.
Mi mondtuk: