Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.03.07. 18:01 Kalti

Reklám

Címkék: reklám magyar magyarország lol vicces igaz soproni

A sokat vitatott/emlegett soproni reklám és két közvetlen velejárója. Megjegyezném, a kanadai verzió volt előbb. A harmadik pedig... Hát igen, mindent elmond a videó, sajnos nagyon igaz.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr64987760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.03.07. 18:52:08

Ezek kurva jók, de az utcsó, na az viszi a primett:D:D

A kalos, az meg no comment, igazi magyar bajszos paraszt csinálhatta:)

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.03.08. 18:27:17

FAssszzommmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csinálnak végre egy igazi nemzeti öntudatot növelő reklámot, és akkor mivan,, Bazdmeg elmondák az ellenkezőjét....Én kibaszottul kivagyok bukva, mert ez nagyon gázzz. Ez az egyetlen baj ebben az országban. Egyszerűen senki nem mondja azt hogy jó itt, szeret itt élni, és üszkén, hogy MAGYAR. És miért, mert sok tapló olyan hülye hogy elhiszik amit a tv-ben lát hogy MAGYARORSZÁGON kívül kolbászból van a kerítés, és mindenki 3szorosan keres, és harmadát költi, és ott csak gazdagok vannak, meg ott minden jó.
Hát a büdös szart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kalti · http://kalti.blog.hu 2009.03.08. 20:11:06

Karcsi lehet, hogy kiszedem a megjegyzésedet.

Anyád.

A reklám jó. A mondanivalója jó. De sajnos igaz a "paródia". Az egyikben csak a jót mondták el, a másikban csak a rosszat. Hűűhhaaa. És ha úgy lenne, hogy egy jelenet innen, egy jelenet onnan? Akkor jó lenne? Akkor se tetszene, hogy hajlandóak voltak kimondani meg levideózni azt ami van. Mert van mindkettő. Csak mindenki azt lát amit akar.
Te is csak azt láttad, hogy kiraktam ide a paródiát, meg a kanadai reklámot. Azt már elfelejtetted, hogy én voltam az első aki dicsérte. Szóval lópénisz az ánuszodba.

szanszika 2009.03.08. 20:42:04

Ki ne szedd a Karcsi megjegyzését!
Nekem ezzel most nagyot nőtt a szememben a Karcsi, ha komolyan gondolta, amit írt. Egyébként az én magyarságos önérzetemnek se tetszett a paródia, de lehet, hogy részben azért, mert már ady is már az agyamra ment (szándékosan nem írtam nagy "A"-val)...

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.03.09. 18:16:19

Amúgy alapvetően tök igaz az amit az utcsó rekmlámban mond a faszi! Nem értem hogy miért huzod magadat fel Karcsi!!! Amikor minenkinek azt mondják hogy csak saját maga körül söpörjön fel és ne legyen semmi össszefogás. Ha ilyen miniszter van akkor ez lesz belöle. Ilyen ország ahol senki nem tesz semmit a másikért. És most nem azt mondtam hogy máshol nem így van.

Bánáti 2009.03.14. 11:00:38

Kalti azt nem tod meg csinálni hogy a (nagyonmagyarmindentökjo)KARCSI kommentjeit rózsaszínben lássuk??? mármint a betű színére gondolok vagy a háttérre(szövegdoboz kitöltés)
süti beállítások módosítása