Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.07.17. 23:20 Kalti

Történelmi pillanat kicsiny blogunk életében

Bizony, történelminek tekinthető, hiszen bízom benne, hogy Egyetlenem rákap most a blogolás ízére, így innentől kezdve talán aktívabb és minden bizonnyal színesebb lesz a blog. 

Amikor megcsináltam Szandi userjét a bloghoz, már akkor is mondtam neki, hogy szabad kezet kap, írhat bármiről, ez nem csak autós blog. És ezt most is elmondom, bízva abban, hogy titeket is érdekel egy női szemszög - akár autók, akár egyéb téma kapcsán. 

Sok sikert!(:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr661252381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanszika 2009.07.18. 09:25:19

Kezdesz, Tamás, túl messzire menni... Eszem ágában sincs ezentúl egy kicsit rendszeresebben írni. Hogy miért?

1. A kreativitásom ritkán terjed a blogírásig.
2. Ha rendszeresen írnék, akkor egy idő után kénytelen lennék rászokni a nyugtatókra.
3. Ez az oldal nem mindig hajlandó együttműködni velem, sőt, általában csak akkor működik velem együtt, amikor valami rendkívül banálist csinálok. Az, hogy berakok egy képet és kb ezt hússzor teszem meg, mert hol kétszer rakja be, hol egy máskat elrejt a szövegem közepén, hol nem lehet rendesen áthelyezni... Nos, ez mind nem tezs jót az idegeimnek.
4. Senki ne mondja nekem azt, hogy ez a rossz együttműködés az oldal és köztem azért van, mert Safariról próbáltam csinálni. Firefoxszal ugyanolyan szar volt.

Mindezek ellenére lehet, hogy még lesznek ilyen meglepetésszerű cselekedeteim... (De nem gyakran)
süti beállítások módosítása