Van egy elméletem arra, hogy miért használja a sok állat a hátsó ködlámpáját orrba-szájba.
A fapados autóban az egyetlen kapcsolgatható extra az utólagos rádión kívül a ködlámpa és amint lehetőség van rá, bekapcsolja a parasztja. Csak elfeljtett gondolkozni.
Az első ködlámpákkal semmi bajom, nem zavarnak, felőlem bárki mehet napi 24 órában bekapcsolt első ködlámpákkal, ámen. Nem zavar se szemből, se akkor, ha a mögöttem jövő használja, tényleg jó dolog, használja mindenki bátran. Na de a hátsó...
Nem véletlenül hívják KÖDlámpának. Meglepő módon azért van, hogy sűrű ködben használjuk. Nem esőben és nem hóesésben, ködben.
Igen, Te baromarcú, ez neked is szól, aki a 6-os főúton az M0-tól az M6-osig előttem mentél. Ha mögötted vagyok, akkor szerinted nem látlak? Szerinted nem égeti szét a retinámat a rohadt ködlámpád? Amikor mögéd értem, és láttam, hogy nem foglak tudni megelőzni, lekapcsoltam az első ködlámpámat, hátha ebből rájössz, hogy neked is felesleges bekapcsolva hagyni a hátsót. De nem. Észt nem kaptál az autód mellé. AMikor villantottam kettőt a ködlámpával az nem azért volt, mert unatkoztam, gondoltam jelzek. De Te segg hülye vagy. És amikor már ködlámpával és távfénnyel álltam a seggedben, az sem azért volt, mert jobban akartam látni az autód színét. Gondoltam észre veszed magadat, de nem. És ezzel sajnos nem vagy egyedül. Titeket sorba raknálak egymás után, aztán nézegessétek, milyen szép is a másik ködlámpája. Nem normálisak.
Aki pedig fél a hóeséstől, az ne üljön télen autóba. A 7-es főúton miért kell 40-nel menni? 70-80 között is kényelmesen és egyben hazaértem. Ha esik a hó és félünk tőle, akkor otthon kell maradni. Vagy vonatra kell ülni. faszom.
Kellemes hóeséses szombat estét mindenkinek, aki képes a többi autósra való tekintettel közlekedni.
Mi mondtuk: