Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.01.29. 19:48 Kalti

Kéretik őszintének és megfontoltnak lenni

Címkék: teszt kérdés

Nem reprezentatív, nem lesz látványos eredménye, viszont szükségem van a véleményetekre, mégis csak ti vagytok A Nagy Közönség. Szóval a kérdés, hogy melyik volt a legjobb általam fémjelzett autóteszt a blogon. Kettőt kéne kiválasztani, a válaszokat a kommentek között várom. Nem várhatom tőletek, hogy emlékezzetek mindre, így az alábbi linkekre kattogva átfuthatjátok őket kronológiai sorrendben. Vasárnap estig várnám a "szavazatokat".

Köszönöm szépen, további szép estét mindenkinek. Holnap már PÉNTEK!

Lancia Ypsilon 1,3 Multijet

Ford Fiesta 1.4

Ford Fusion 1.4 TDCi

Suzuki Swift 1.3 (Ludwig)

Ford Tourneo Connect 1.8 TDCi

Opel Combo Van 1.6

Toyota Corolla 1.6

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr76906768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.01.30. 19:50:34

Szerintem legyen a Fusion-os meg a Ludwigról szóló cikk a nyerő. Remélem sikerül.Drukkolunk.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.01.31. 10:37:27

Szerintem Ludwig és a Fusion-os legyen, azok lettek a legjobbak!! A reggeli az egy nagyon állat dolog volt, sajnos én kimaradtam a kajálásból, de vicces volt nézni öket:d Mintha csak vizitúrán lennénk, csak tábortűz helyett rezsó volt.

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.01.31. 13:18:05

Még szép hogy kimaradtatok belőle, mert előző nap azt mondtátok hogy ez mekkora hülyeség, és hogy szar, hát nem is kaptatok belőle.Punk-tum.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2009.01.31. 19:23:47

@Kalti: Nézzétek csak a havi bejegyzések számát...:D 2007 decemberben 18 volt...:D

Bánáti 2009.02.01. 21:51:48

a szandi :D meg én is két másikra szavazunk csak h ne az legyen amit a karcsiék mondanak és holt verseny legyen:D
a te szavazatod kalti nem ér mer elfogult vagy:D

u.i.: remélem szandi belegyezel:D
na lécci lécci lécci

Bánáti 2009.02.01. 21:52:59

a lécci lécci lécci után bociszem jött csak elfelejtettem oda rakni

tehát bociszem fél orájig:D

szanszika 2009.02.03. 20:06:07

Sajnálom, de ebben a kérdésben én tartózkodom, ugyanis én túl laikus vagyok ahhoz, hogy itt most mérvadó választ adjak... Majd legközelebb :D Illetve majd ha valami egyszerűbb izé lesz.. Például ha csak azt kell megmondanom, hogy melyiket szerettem/szeretem a legjobban vagy hogy melyik autó a legszimpatikusabb vagy ilyesmi... Mondanám, hogy legaranyosabb, de azért azt hiszem, csúnyán kifújolnátok xD

Bruni 2009.02.03. 21:56:01

Helló Kaltikám!/sziasztok/!
Mitszólnál ahoz Kalti ha egy hétvégi tesztelésre kölcsön adnám a clio 1.5dci-it és írnál róla 1-2 csodálatos dolgot?!
Na benne vagy?
(Persze ha huzatgatni mered leszakítom a burád!;)

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.02.04. 14:26:23

Brúnó, te teljesen hülye vagy?????????
Kölcsönadnád a Kaltinak azt a jó kis cliót?????
Inkább cseréld el egy hétvégére a Suzukira. Élményben nem valami jó üzlet, de legalább értékileg megéri:-))))))))))))


Na?????

Kalti · http://kalti.blog.hu 2009.02.04. 20:40:22

@Bruni: Brúnó, megdumáljuk holnap;) De a Clio megfelel következő tesztalanynak, azt hiszem;)
süti beállítások módosítása