Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.06.09. 20:25 Kalti

Biztosan velem van baj

Címkék: vélemény chevrolet forma cruze

Itt a Chevrolet új modellje, a Cruze. Nem új info, mindenki látja már az óriásplakátokon, szaksajtóban, nem is azért írok most, hogy ezt tudassam veletek, inkább amolyan vélemény szerű.

Ja igen, még itt az elején szeretném tisztázni, hogy a Chevrolet nem sevrolet, hanem sevrolé. Azon egyszerű oknál fogva, hogy a névadó, Luis Chevrolet francia származású. Kis francia szervízből indult, majd Amerikába költözött, ahol letette az omladozó General Motors egyik oszlopos tagjának alapkövét.

Elég sok újságban ovlastam már cikket a Cruze-ról, és valahogy mindig ömlengésbe csapott át. Sose ültem benne, nem vezettem, nem tudom, milyen, bár ilyen téren azért még nagyon feltűnő a dolog - mármint az ömlengés. A Kia C'eed esetében előfordult már ez a helyzet, igaz, ott az utolsó csavarig imádta és dicsérte mindenki a koreai remekvművet. Ami nekem szemet szúr az az, hogy mindenki szerint nagyon jól néz ki. Mindenki sokkal komolyabb autónak látja, mint amilyen valójában. Értékesebbnek. Csak nem tudom miért.

Tudom, a tetszés a lehető legszubjektívabb dolog, na de akkor is. Selejt vagyok? Mindenki oda meg vissza van tőle, hogy mennyire jól néz ki, szerintem meg egy gyenge átlagos.Tény, nem fotogén, élőben sokkal emészthetőbb, de amíg nem láttam élőben elég sok minden jutott eszembe a formával kapcsolatban, csak az nem, hogy jól néz ki.

Szemből nekem kicsit sok. Na jó, nem kicsit, nagyon. A két részes giga hűtőmaszk, az orbitális mérető Arany Kereszttel túlzás számomra. Túlságosan is Daewoo-ként él még az emberek agyában ahhoz, hogy ennyire büszkén tolja maga előtt az emblémáját. Oké, ez az első amerikai-koreai Chevy, hangsúlyozni kell, de nekem akkor is sok. A fényszórók formája is kicsit túljátszott, szerintem ez tipikusan az az eset, amikor a kevesebb több. Oldalról ehhez képest egyszerűen egy jellegtelen autó, semmi érdekeset nem tud felmutatni, a hátulja pedig ha nem is ennyire érdektelen, de nem borzolja nagyon a kedélyeket. Nem csúnya, de semmi több.

Élőben teljesen más az autó. A hűtőmaszk nem tűnik ennyire hangsúlyosnak, de még mindig sok, az összhatás azonban egyértelműen harmonikusabb. Szerintem ennek az autónak meg kéne semmisíteni, de legalább zárolni 80 évre a sajtófotóit. Sokkal jobban járna vele a GM.

De EZ azért tetszik, határozottan jól néz ki, az utcai verzióhoz képest mindenképpen.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr561175331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.06.10. 21:29:27

Szerintem kurva jól néz ki!!!! Mondjuk az tény és való hogy az eleje egy kicsit túl van spirázva, de kit érdekel, olyan fickosnak tünik. A WTCC verziója meg no comment, egyszerűen maga a tökéj.

Bánáti 2009.06.11. 22:33:43

nekem is tetszik. mondjuk nekem a sparkot kivéve(nem auto) a SEVROLÉ(köszi a nyelvleckét:D) összes modelje bejön még a lacsi-csacsik is. de azért még mindig az EPICA az ász:D

Bánáti 2009.06.11. 22:36:15

MI VAN A BEÍGÉRT DACIA POSZT-AL?! KÉRJÜK, KÉRJÜK, KÉRJÜK. JÖJJÖN MÁR!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása